3D-visualisering av bostäder med bostadsväljare – ett utmärkt säljverktyg

3D-visualisering av bostäder med bostadsväljare - ett utmärkt säljverktyg

Genom 3D-visualisering av bostäder med bostadsväljare kan du få ett utmärkt interaktivt säljverktyg där bostaden eller lägenheten i princip kan sälja sig själv. Detta gör hela köpprocessen enkel och smidig. Är du intresserad av att få reda på hur? Läs vidare så ska vi berätta!

Att sälja lägenheter eller hus är kanske inte alltid det enklaste. Bilder på bostaden kanske har lagts ut på en hemsida och en informationsfolder har delats ut vid visningen som hjälp för kunden beslut till ett eventuellt köp. Dessa tider är numera förbi. Genom 3D-visualisering av bostäder kan skisser och ritningar förvandlas till verklighetstrogna bilder. Detta gör att kunden kan få en god förståelse för både byggnader och de byggprojekt som finns.

Kunden får tillgång till ett smart, funktionellt och detaljrikt verktyg som gör kunden aktiv i sitt sökande efter en ny bostad. Bostadsväljaren med sin 3D-visualisering är således mer än en karta eller ett informationsblad över en ledig bostad.

Fördelar med 3D-visualisering av bostäder med bostadsväljare

Som vi redan varit inne på finns det flera fördelar med att använda sig av 3D-visualisering av bostäder med bostadsväljare. Kunden kan själv på ett mycket överskådligt sätt sortera, jämföra och även se vilka bostäder som är lediga eller till salu. Bostadsväljaren kan hantera över 1 000 olika projekt eller 100 000 lägenheter. Så oavsett hur många lägenheter eller hus som är lediga eller till salu kan du alltså fortfarande erbjuda en överskådlig lista.

I denna lista kan kunden sedan till exempel se planlösningen, antal rum, priset, storleken, tillgängligheten och eventuellt läget i huset. Genom att klicka sig fram kan kunden få både realistiska bilder och relevant information som underlättar sitt val och eventuella köp. Kunden får också möjlighet att själv klicka runt och se inte bara hur lägenheten eller bostaden ser eller kommer att se ut utan även det närliggande området.

Till exempel kan kunden få:

  • Tillgång till all relevant information om bostaden.
  • Det är ett estetiskt tilltalande sätt att sälja in en ny fastighet eller ett nytt område.
  • En uppfattning om hur ett icke byggt område ser eller kommer att se ut.
  • Sin nyfikenhet väckt.
  • Själv vara aktiv, klicka runt och interagera på den interaktiva översiktsbilden.